Milki´s!

Är det så här det ska vara??

Publicerad 2010-04-15 12:35:23 i Allmänt,

Har inskolning med Alina min fina på nya dagiset.
Det går knappt att jämföra det nya och det gamla... herregud, de e som dag och natt.

Men jag ska försöka räkna upp några bra saker.

nr 1. Här hälsar alla dagisfröknarna! ALLA, inga undantag.
nr2:Det är hemlagad mat inge halvfabrikat, Barnen får smoothisar till frukost.
nr3:Frukost Buffén serveras mån-fre 7,30-8,30.
nr4: alla bord, stolar, handfat och toaletter är anpassade för barnen.
nr5: man får välja om man vill att barnet ska sova ute eller inne.
nr6:Det finns inga mörka vrår, bara stora fönster och ljusa väggar.
nr7: man märker att fröknarna trivs med sitt arbete och att de faktiskt tycker om  barnen!!!
nr8: man märker att barnen trivs med fröknarna.


jag kan säkert räkna upp flera bra punkter, men själva alltet är iaf att SO far SOOOO GOOD!

Hoppas det är bra för alltid där....
*peppar peppar*


Var med Alina på dagiset hela fm, nu sover hon därborta, och under tiden fick jag gå hem.
De ringer om det är nåt annars får jag hämta henne vid halv tre, hoppas allt går bra... :-)

Nu ska jag passa på att pula lite i lillans garderob.





ps.Marie var den enda duktiga på förra dagiset! keep up the good work! för barnens skull.







Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-04-15 14:18:17

ja älskling, det SKA vara så!Tur att denna dagis var bra!

Postat av: mamma louise

Publicerad 2010-04-15 15:49:19

Det låter toppen hjärtat:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela