Milki´s!

Back from Ullared alltså..

Publicerad 2010-04-28 21:54:37 i Allmänt,

Helt slut, har ont i varenda liten del av min kropp.
Tror att jag både har njursvikt och skrumplever. Mina fötter är som trasiga små fula ting och min nacke är en enda stor öm grej. Resan var alltså super mysig och kul! Roligt hade vi, oj shit så vi skrattade inatt.
Kanske bjuder jag på en video eller två imorgon. Men nu pallar jag inte mkt mer. Ska sova.


hej svejs,


ps. FY FAN VAD JAG SAKNADE MIN LILLA FAMILJ!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela