Milki´s!

Bilderna.

Publicerad 2010-04-18 20:44:55 i Allmänt,


Det är alltså INTE Elena i Ryssland, utan det är Elena i våran trädgård... :-))

Mulligull

Krullikrull


Alina samlar PLUS poäng hos Elena genom att skänka våra sista besparingar...

KÄT <3
www.metrobloggen.se/charlizemarie 

På promenad i Botkyrkas Wisteria Lane.. ;-)

fiiiiiin så fiin.

Elena tyckte det var "kallt"... själv så tror jag att hon vände hem för att göra nr 2...;-)


Fin kylig kvällspromenad igår. tack.


Idag startade våran morgon med ett bad...
se så fin min egna lilla sjöjungfru är.... :D

 

God natt.

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-04-18 22:50:32

Åh! :D Och tack för din förra kommentar, det värmde verkligen, mitt ego behöver sig en boost ibland, självförtroendet är inte vad det brukade vara =)



Gud vad söta dom där 2 små tjejerna är!

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-04-19 07:47:11

gud vad söööööt hon är, ska äta upp henne!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela