Milki´s!

Bli FOREVER young

Publicerad 2010-04-22 23:50:11 i Allmänt,



Med Forever produkter.
Min vännina satsar nu stenhårt på att bli affärskvinna, det är kul att se att hon på riktigt tycker om det hon gett sig in på. Hon säljer produkter från Forever, basingrediensen i de flesta av deras produkter är Aloe Vera.



Så jag tänkte anordna en liten forever kväll hos mig någon dag framöver, så de som är intresserade av att hänga på så säg bara till! Efteråt kan man ju alltid hitta på nåt skoj ;-).

Låter det som en bra idé? Först Forever grejen, sen utgång eller bara vin chillning! Good??!


Skicka mig en kommentar så får vi se hur många vi lyckas bli!



Puss o kram



Kommentarer

Postat av: Norea

Publicerad 2010-04-23 00:09:50

Tack för i kväll! Va jag ser proffsig ut på kortet :)

Jag är på, en forever kväll hos dig, sen vin chill eller utgång låter lovely!



Puuuuss <3

Postat av: Des

Publicerad 2010-04-23 05:10:25



Va trevliiiiigt haha jag kommer :p



sv: jag har en curve, va har du för nån? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-23 10:00:52

jag kommer med, speciellt om det bli vin!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela