Milki´s!

en härlig utsikt.

Publicerad 2010-04-19 11:13:43 i Allmänt,


Grävgrejen kunde inte kommit under en bättre tid... Alina åt upp precis all sin frukost.. haha.

Just nu sitter jag och solar lite med en kaffe i handen och datorn i knät innan jag måste släpa mig till jobbet...

Lillan e på dagis och jag tror att det faktiskt kommer att funka bra. konstigt nog så känns det ok att hon e på dagis nu... det dåliga samvetet har liksom suddats bort lite, inte helt men lite iaf... :)


Have a good one!

Puss o kärlek.

Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-04-19 13:14:18

min lilla älskling!!!! och den andra lilla älskling!!!! puss på er!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-19 19:11:05

man ser ju lite på bilderna redan, men väntar med spänning=)

Kanske dum fråga, men ska ni inte ha gräs i trädgården? Det kanske kommer senare?

Verkar som att ni alla trivs iaf och det e ju bäst!

Melina mår lite bättre idag men snuvan e riktigt envis, hennes första som tur är var orolig när vi va sjuka innan o hon va liten, nu e hon iaf nästan 1 år=)

Postat av: Therese

Publicerad 2010-04-19 20:42:47

Oj, det var verkligen länge sen jag var på "bloggrunda" grattis till erat hus!!! Supertrevlig läsning o vackra bilder som alltid.

Postat av: moryn

Publicerad 2010-04-19 21:05:24

Det finns inga dumma frågor... ;-) eller joo det finns... fast din var inte dum.. ;-P

Vi måste lägga gräs själva, så så fort allt e tillplattat och klart så ska vi påbörja även det projektet... puuuf... de e mycket att fixa... men det är värt det :D

Oj är det hennes första? bra jobbat!! Sjuka kommer de ju bli ofta,,, kommer ihåg när alina var typ 5 månader så blev hon sjuk, de var aaaas jobbigt då just för att hon var så mini...

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-20 19:16:34

Okej misstänkte väl att det va så det låg till=)

Det blir nice när allt är färdigt, ni kommer nog ha många fina somrar i trädgården sedan! Mys!

Ja, vi va sjuka innan men hon smittades aldrig då som tur va!

Ja jag läste om det i din gamla blogg, hon va verkligen liten, men hon verkar va en liten söt petit tjej=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela