Milki´s!

Flytten till en nystart...

Publicerad 2010-04-14 09:37:11 i Allmänt,

Nu är verkligheten här.

Vi har flyttat, allt har gått bra, vi är trötta i huvud och kropp. Men det hör väl till?
Nu behöver vi inte stressa längre, för nu har vi hela livet framför oss att fixa.
Har sovit i huset tre nätter nu och det kan fan inte kännas bättre, känns som att jag alltid bott här.
Lillan sov sin första natt ensam i sitt sovrum, vaknade klockan 5 första gången för att sen somna om med oss i sängen. Hon trivs också. :-)

Nu ska jag åka iväg och städa i lägenheten, den får ju inte glömmas bara så där... :´(
Även fast det känns bra att flytta så är det sorgligt att lämna vår fina lägenhet. Vi lämnar kvar många fina/sorgliga/fantastiska/roliga/sjuka minnen där... så det är lite tungt faktiskt.



Ha en fin dag!!

ses snart igen.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-14 12:49:48

hehe taaack=)

ja långhårig kanske hon inte e än, men det har blivit liiite längre iaf! =) Undrar om hon får krull eller ej....hehe=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela