Milki´s!

Före - Efter

Publicerad 2010-04-23 11:52:14 i Allmänt,


Sliskig grön färg..
(Bäst med att ha en Oinredd övervåning är väl att man kan måla och göra lite hur som helst utan att behöva bry sig om fläckar på golvet. :) )




Behöver nog målas EN gång till, sen e den helt färdig.
"fötterna" på Byrån ska målas guldiga och även knopparna (som inte är ditsatta).
Kommer bli fint. :-)



En Liten påminnelse till min lilla flicka.


Puss kram nu bär det TYVÄRR av till jobbet! (Kunde det inte ha varit DÅLIGT väder IDAG IST?!!).


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-23 12:55:05

Nyfiken vad ska ni ha på övervåningen sedan? =)

Fint det blev med ny färg=)

O tack igen för din röst på Melina=) Kan nog bli svårt o vinna men försöka går ju!

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-04-23 20:34:49

det var inte alls "Sliskig grön färg"-sluta snacka skit om min favorit färg!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela