Milki´s!

Gekås.

Publicerad 2010-04-29 12:22:51 i Allmänt,

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om Ullared.
Priserna var inte värsta WOW priserna om man tänker på Schampo o sånt ,men visst fanns det bra grejer, men jag vet inte om det är värt att spara alla sina semester pengar för att åka och shoppa där i två veckor.
Jag hittade mest billiga ok kläder, framförallt till lillan SÅKLART!
Dock så var det en kul uppelevelse och JA jag skulle kunna tänka mig att åka dit igen, fast nästa gång med mannen och mamma. Mamma är lite av en pryltant så hon skulle nog bli halvt galen där inne.
Men en grej förvånade mig, det fanns ju inga märkeskläder där! Jag hade gått runt och förväntat mig värsta märkeskläderna till värsta bästa priserna, men NOP, inget sånt, det "största" märket där var Everlast! mmmm precis EVERLAST!

Det som var bäst där var nog barnkläderna, billiga och asbra.

Ni ska få se bilder på ETT av mina inköp varje dag framöver till det inte finns några fler att visa.. Kul va?! ;-P

Nää Nu blir jag snart upphämtad av min snälla jobbar kompis som även är ett Ullareds freak!!


Puss o kram.




En pojkväst till Alina, för 29:90 :- (på Rea dock)








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela