Milki´s!

Happy Easter Love Rinkeby

Publicerad 2010-04-04 17:31:29 i Allmänt,

Mat, Godis, Godis,kaffe, och fint sällskap. Bra sammanfattning på påskfirandet i Rinkeby <3
Vi hann till och med MED lite utelek...


En turkiskpåskkärring..

En skygg faster Rana.

världens finaste sötaste lilla påsk gumma.

En sovande Fadi.

En kram.

<3



En dotter i sin pappas gamla mössa.

En fin flicka.

En mamma.


En till mamma...

En faster sandra med faster ranas fina hund.


En familj. (obs lillan till höger).

Glad påsk!

Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-04-04 18:27:20

Charlize hade sin kappa idag också, vilken häftig bild med er 3!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela