Milki´s!

Lars Wallin - Carpe Diem

Publicerad 2010-04-25 20:04:48 i Allmänt,


Sitter där till höger på bilden, helt omedveten om vad som snart skall ske...

Plötsligt så hoppar två galna lusar fram..

och räcker oss en present...

Jimmy stirrar och undrar vad fan det är medan jag fattar galoppen och tappar hakan...

Sääänks my dears!!!
Its so FAB FAB FAB!

Tack Ricardito och Elena för det super vackra överkastet som passar som handen i handsken i vårat redan så eleganta sovrum! ;-)

TACK TACK!


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-25 21:05:45

Verkar va en riktig pärla din bror hehe=) Såklart!

Fin säng Alina har nu=) Vad kul!

Postat av: mamma louise

Publicerad 2010-04-25 21:31:52

åå gud så snyggt! Han har smak din bror:)

puss på re

Postat av: mirja

Publicerad 2010-04-26 10:07:30

assåååå i kill youuuuu!!! jag sa till rico för typ länge sen att lasse hade så snygga sängkläder... o han ba... gissa vad jag o elena ska köpa till moyron o skimpy... aja, kul att du sover gott om kvällen :P

<3

Postat av: Moryn

Publicerad 2010-04-26 10:39:51

I´m so IN LoLoLoLoLOVE!



Jag sov som en p*rrstj*rna... hahaha nää jag skoja, jag sov som en överklass flicka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela