Milki´s!

MIN BB!

Publicerad 2010-04-30 12:14:22 i Allmänt,

Is back!
Har jag möjligtvis glömt förtälja att min FD Blackberry valde att lämna jordelivet efter bara 15dagar vid liv? eller jaa inte riktigt han började trotsa genom att fladdra och ha sig, så jag valde att byta ut Han/hon. Men iaf, nu så här en månad senare så har jag äntligen fått hem en NY BB. :-))
Mamma känner sig komplett nu. Familjen är åter samlad!
Nu ska jag ta vara på BB så bra jag bara kan!

Jag ska ringa Cariiina... nanananaaanaaaanaaa ;-P

Kommentarer

Postat av: des

Publicerad 2010-04-30 16:37:31

Crackberryn! hahah den borde fan inte ha uppfunnits :p man blir sjuuukt beroende juuu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela