Milki´s!

Mitt paniiik inlägg..

Publicerad 2010-04-08 00:58:09 i Allmänt,

Galet dåligt, Skärpning Moryn!


Den långa Långpromenad med min fina barndomsvän blev mer än en långpromenad, det blev en stund av tunga och lätta känslor. Dock var alla dessa känslor och tankar kring dem otroligt bra att få bli lättade för öppna öron som inte bara HÖR utan som också LYSSNAR! <3

Dagen har varit underbar med bara älskade fina människor. 

Ibland kan det vara lätt att bara ta sina nära för givet, DUMT. Jag har tyvärr ganska lätt för att göra det ibland... :-(

Men jag älskar er alltid!

God natt!



I´m just half a butch!  haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela