Milki´s!

Mycket gjort.

Publicerad 2010-04-08 23:22:58 i Allmänt,



Norea var hos oss en stund och hjälpte till med packningen. Tack.

När Norea gick så fortsatte vi med allt,vi har fått ganska mycket gjort men det är fortf mkt kvar. Jag som trodde vi hade "lite" saker... Men "lite" förvandlades till mycket! Fatta de som har mkt då.. :-S
 usch da!

Men annars så tycker jag att allt flyter på ganska ok.
Mycket inplanerat under kort tid, men vi får ta allt som det kommer.
På lördag ska vi på bröllop också, mysigt.


Just nu så sitter jag dock med jordens magkatarr, hände en jobbig incident förut som fick min mage att total kvadda. Men allt är bra. peppar peppar. Måste träna på att jobba upp min mentala styrka när det gäller vissa saker.

Så nu ska jag försöka sova bort min smärta.
God natt!

(En liiten liiten del av kaoset hos oss).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela