Milki´s!

Ordning & reda.

Publicerad 2010-04-07 13:05:51 i Allmänt,


Flytt på fredag...
eller? Målet är ju det iaf, men jag vet inte riktigt hur det ska gå, med tanke på att Katja skulle komma hit och hjälpa mig, men det enda vi hunnit med är att vika lite kläder och att laga min thaisoppa...
Men det har iaf varit underhållande sällskap som vanligt!



Jimmy håller igång iaf, han är på g till huset och ska borra upp gardinstänger...

Duktig handyman.

Nää nu ska jag faktiskt ta tag i lite fler saker.

puss o love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela