Milki´s!

Paniiik.

Publicerad 2010-04-07 14:52:08 i Allmänt,



Dagis nr 2.
För en stund sedan ringde de från nya dagiset...
Lillan börjar alltså på det nya dagiset på Måndag. Ångest, nja lite, börja om på ruta ett känns det som.
Allt på en och samma gång, flytt i helgen nytt dagis på måndag. Hoppas inte lillan blir alldeles chockad av dessa stora förändringar, nu har hon ju precis slutat bli biten,  och börjat tycka om sina dagiskompisarna.
Hon kramas med de som är 1 cm kortare än henne och behandlar de som att de vore små hjälplösa bebisar... det är så underbart att se henne trivas. Och nu nu ska vi bara hux flux avbryta skiten och börja om PÅ NYTT!
Förhoppningsvis blir det nya dagiset bättre, med tex personal som inte kommer med spydiga kommentarer VAR och VARANNAN dag!!

Well de får gärna vara spydiga och otrevliga mot mig, så länge jag ser att min dotter blir rätt behandlad så skiter jag i mig själv. Jag är inte den som direkt smörar tillbaka.... :))

Men jag ska se positivt på allt och försöka att INTE känna onödig oro.

Barn brukar kunna anpassa sig ganska snabbt till nya människor och miljöer, så det kommer bli bra för mig tjej!





Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-04-07 19:59:42

Du är en bra mamma gumman, Alina har tur som fick dig som mamma och jimmy dig som fru <3

Postat av: Louise

Publicerad 2010-04-13 19:43:00

Är det på Nova hon ska börja? Isf kommer ni säkerligen trivas jättebra! Har två gamla kollegor som jobbar där (och jag har jobbat där en dag :P) och de tycker att det är bästa dagiset ever. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela