Milki´s!

Till henne...

Publicerad 2010-04-22 09:51:23 i Allmänt,


Den lilla lantliga stolen hittade jag i stan i någon liten butik med bara en massa vackra saker. Vad butiken heter har jag ju såklart inte lagrat i mitt lilla minne. 300 :-

Den super fina Lampan e från Mamma o Pappa! Den passar perfekt i lillans guldinspirerade rum, vart den är ifrån har jag inte heller koll på. 
Nu är det bara lillans barnsäng och några ramupphängningar som fattas, sen blir hennes rum komplett, då ska ni få se hela alltet..  :-))

Vårat rum däremot kommer ni absolut INTE få se, det råder total kaos i det rummet så jag lär väl lägga ut bilder om ca 2 år, för då är ju allt förhoppningsvis på plats! :-)


xo


Ps Ps Ps!

Kaninen kommer från Harrods i London, Alina fick den av sin beresta Morbror/ Gudfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela