Milki´s!

Ullared!

Publicerad 2010-04-26 22:54:22 i Allmänt,

Imorgon bär det av till Ullared alltså...

Det ska bli spännande att se vad det varuhuset har att bjuda på, kanske en fryspåse eller två ??

Nää, jag har faktiskt från början sagt att jag mest följer med för att umgås med arbetskamraterna UTANFÖR jobbets gråa betongväggar för en gångs skull.


Men någonting lär jag väl kunna få med mig hem?
Skulle egentligen ha svängt förbi systemet idag, men vi somnade hela lilla familjen, vi sov två och en halvtimma allihopa, jag fick nästan lite ångest då jag vaknade och insåg att klockan redan var 7, inte för att jag inte hann till systemet utan för att lillan skulle till Abuelo och Abuela och sova inatt... Men vi hann iaf att leka i badkaret och att äta kvällsmat tillsammans...<3
 Förresten så verkar lillans "magsjuka" vara som bortblåst. Det känns ju skönt, nu när jag ska iväg.
Tror att hon kanske bara fått i sig något olämpligt som fått henne att bajsa x3. haha stackars tjej..:-(

Nää nu ska jag ta och packa mina stuff sen mysa med mannen sen upp i ottan. (Nästan).

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-04-27 01:40:15

Åh va spännande, har alltid undrat hur det är där! Berätta gärna om det är en sån fyndplats som alla säger=)

Postat av: Carla

Publicerad 2010-04-27 12:03:11

Åh tack! Du säger då alltid dom rätta sakerna ;) Ha så kul idag och var beredd på en hel del vassa armbågar, folk är cräzä där! ;) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela