Milki´s!

Valborg.

Publicerad 2010-04-30 19:40:57 i Allmänt,

Är i Järna med familjen och tokmyser.
Maten är som vanligt den bästa och stämningen den mysigaste. <3

Har precis ätit förrätten... (Grillade Spanska mini Chorizos)...(få nu inga snuskiga tankar KATJA! ;-)

Varmrätten blir Grillad kalvkött med sallad.

Efterrätten: En brasa vid Järna IP. Sist jag var där så träffade jag en av mina FD vänner. Det var typ tok längesen...

Så nu ska jag njuta vidare (OCH DUKA BORDET! SUCK).

Glad valborg mina vänner och läsare!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-04-30 22:25:56

Va härligt det låter! :D Hoppas du har det kanon! KRAM!

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-05-01 09:33:59

hahahhahhhahahhahahhahahhahhahaha

Postat av: Therese

Publicerad 2010-05-01 10:53:29

Härligt! Hoppas ni fick en mysig kväll... Brasa vid IP, det är ju nostalgi :) Kramar till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela