Milki´s!

En kommentar att minnas.

Publicerad 2010-08-28 13:52:39 i Allmänt,

"nu ska jag kräkas sen sova" ursäkta mig men jag tycker att det är ett onödigt uttryck,.
enligt vad jag sett på dina bilder är du sjukt smal. fundera på att ta dig till läkarn och kolla upp så att du inte har ätstörningar. du ska ju trots allt vara en förebild för din dotter!


Sv: Det ligger lite sanning i det du säger! Jag förnekar det inte, men däremot så tror jag att de flesta har någon slags ätstörning, vissa mer än andra. Jag tror att de flesta känner små ångest när de ätit för mycket skräpmat eller godis, eller i värsta fall både och...
Men jag håller tyvärr inte med dig när du säger att jag e sjukt smal för det är jag faktiskt INTE.
Jag är ganska nöjd men jag önskar bara att jag hade motivationen till att träna lite mer och att på det sättet inte känna mig lika fluffig och slapp som jag gör nu och så skulle jag bli överdrivet glad om jag skulle kunna hålla mig borta från mina droger (dvs GODISET, vill ju inte riskera att få varken fetma eller diabetes).

Men tack för din omtanke. och vet du.. jag tror och hoppas att jag blir den bästa bästa förebilden för min lilla dotter. Klart jag inte vill att hon ska bli anorektiskt, men jag vill inte heller att hon ska bli överviktig för det är inte heller något man mår bra av!





Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-08-29 09:45:35

nu är det din tur att få psykoläsare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela