Milki´s!

får lust att skrika

Publicerad 2010-08-10 12:20:53 i Allmänt,

och att dra av mig alla mina hårstrån på huvudet...
Alina har skrikit hyyysteriskt halva natten, jag känner mig levande död, jag har ingen lust till någonting.. behöver VERKLIGEN ta tag i mig själv, men jag orkar fan inte,,, har inga ideér och har ingen lust.. Är i äckligt stort behov av en PT som slår mig på käften när jag tar en godis bit eller i värsta fall en som tvingar mig att göra 50 armhävningar som straff, och en stailist som ger mig inspiration och som gärna kommer hit med gratis kläder som jag kan få bära bara så där! I mina drömmar va?! förstod det... fattar ni att jag knappt orkar ta på mascara längre ... 
Men men lättast  är väl bara att låta sig bli en äcklig latino trash med fettigt hår en stor 80-talstofs mitt på huvet och änvända mjukiskläder från FILA eller EVERLAST.. för då  syns ju inte heller mina härliga valkar.... ska nog satsa på att bli en riktig TRASH TRASH känns lättast så.



Fan vad trisst att jag e så jävla tråkig och negativ hela jävla tiden eller hur? Men vet ni vad era små drömmare! LIVET SUGER RIKTIGT MYCKET IBLAND!

Hatar alla puttinuttiga bloggar som skriver om att de e lyckligast i världen fast de egentligen bara vill lämna allt och dra... kanske ett sätt att leva i sin dröm om hur man önskar att det egentligen skulle vara.. :-)

'

Annars så isolerar min kusse våran övervåning nu! YAAAY!

Nu måste jag dra till jobbbbbbbbet.

Chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela