Milki´s!

för tre år sedan..

Publicerad 2010-08-05 22:24:15 i Allmänt,

dog min bror.
Dagarna innan hans födelsedag eller jul eller vid andra stora händelser så är det som ett litet helvete i mitt huvud, stressen äter upp mitt psyke. Inatt fick jag sova flera timmar i sträck, för lillan övernattade hos mamma och pappa i järna, dels pga att jag vet att de får glädje av det och dels för min egen skull. 
Men  nu när även denna dag passerat, så känner jag mig lite mer avslappnad men helt slut. Känns som jag skulle kunna sova en vecka i sträck. . . Just idag också så var det en annan jobbig grej som skulle göras och det fick mig också att må aningen sämre, men som sagt. Nu är dagen snart över, ska snart hoppa in i en dusch och sen sova... för imorgon börjar jag även jobba igen..(för att strö lite salt i såren) ;-)

Så det var det.
Bilder sen duschen..
Min man e världens bästa (ibland), han gjorde bananasplits till alla.. <3 så duktig!



mmmm.... mööms... :-P


Världens starkaste <3 Avgudar er.


.Stormar gör så att träden söker djupare rötter.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-08-06 01:05:10

Ni är starka allihopa! O vad fint sagt om träden! Kram

Postat av: Jenni

Publicerad 2010-08-06 09:41:19

Nej fy vad hemskt! Kan inte ens tänka mig hur det känns för er...:(



Kram

Postat av: Carla

Publicerad 2010-08-06 17:03:44

Måånga styrkekramar til er! Det är så hemskt...

Postat av: moryn

Publicerad 2010-08-06 18:07:25

tack fina ni! tack!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-08-07 11:42:38

Modiga Moryn,

tycker att du är så stark och duktig! Beundrar dig faktiskt för det...

Härliga bilder, såg gott ut med banana split! :)

kram

Postat av: Des

Publicerad 2010-08-07 13:40:51

Styrka till er!!!!



Får ja fråga va som hände?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela