Milki´s!

I veckan.

Publicerad 2010-08-19 11:28:04 i Allmänt,

Måndag.


Tisdag.



Myste allt vad vi hade på Agnetas fina altan med massa god mat och härliga drinkar... Alina trivdes också som fisken i vattnet med Agnetas Fina dotter Linda.

Onsdag:

Lillan <3 mammas goda fruktsallad.

mamma <3 sina nya skor

(äckligt fina på).


fina mamma kommer..

Vi gör oss fina till blåbärsplockningen.


Tanken var att vi skulle plcoka en hel bunt med blåbär för att göra en blåbärspaj, men vi fick ihop typ 20 st blåbär varav lillan åt 10... såå resten kan ni räkna ut själva..

Det fick bli lamm & pappa/abuelo istället.


Torsdag:

Så matar jag kroppen med Grön Te och hund.. skitbra avkoppling innan jobbpasset börjar.

xoxo

Kommentarer

Postat av: Mamma Louise

Publicerad 2010-08-19 23:48:43

Va mysiga dagar ni haft:)

puss på er

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-08-20 08:38:31

you are all so gorgeous!!!



love to love you baby ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela