Milki´s!

IIIntensiv dag!

Publicerad 2010-08-28 00:12:43 i Allmänt,

Minst sagt!
Först Bromma Flygplats Kollektivt fram och sen KOLLEKTIVT tillbaka!

Sen Laga mat till Julian & Alina, sen äta sen fika med mamma o pappa, sen kom L med sina två fina bebisar, leka underhålla, sen fika med dem , ut och leka mera, sen laga mat igen, uppfostra, tjata, nejja, duscha, diska, röka, packa.

Mkt att göra. Men trots allt så har jag haft det bra. en bra dag.
Dock så försvinner ju inte det dåliga samvetet över att jag inte har tålamod, men det är nåt att jobba med.
Skitsamma
Bilder.

(Lägg gärna INTE märke till vårat sovrum)

PSSST! Tacka svärmor för SUSHI! Du e bäst!  


En glad "snart i Grekland kille".


Sååh nu har jag gjort mitt, nu ska jag sova, för img väntar en annorlunda dag.
Faster Antoinette kommer tiidigt tiidigt img innan jag drar till jobbet, och tar Alina till sina kusiner i södertälje.
Så jag jobbar sen måste jag städa sen får vi se vad som händer. Men ensam blir jag iaf.. :´( Alina ska sova hos kussarna och Mannen ska på Konferens!)

Kanske utgång?

Well
sova nu.

god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela