Milki´s!

lite nytt

Publicerad 2010-08-31 20:29:34 i Allmänt,

till lillan, var längesen vi slösade lite på henne...
Lillans Kläderna kommer fr Kappahl och Name it.

Kan rekommendera er att åka till EG:s i botkyrka,där kan man hitta massa billigt som tex strumpor och strumpbyxor hygien artiklar mm,  men vi åker oftast dit för att köpa Pappa Jimmys arabiska mat grejor..

Hittade även tofflor till oss, 19.90 för Alinas och 25 för mina, på EG:s... underbart!
Man blir dock lite yr av alla sakerna som finns precis ÖÖÖÖVERALLT men det är ok, man kan blunda ibland. ;-)

De här Jeansen e så söta.. nästan så jag vill ta på mig de.. nästan så jag får på mig de också ;-P

Oss två...
<3

Nu mysa sen sova sen upp.

God natt

Kommentarer

Postat av: Mamma Louise

Publicerad 2010-08-31 22:20:20

fan va snygg du är morrryy och din tuffa sej<3

Postat av: Carla

Publicerad 2010-09-01 12:27:47

Jag vet, alla säger det och till och med jag ser att jag blir mer och mer lik min mamma. Men det gör inget för hon är det vackraste jag vet :D



Fina ni är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela