Milki´s!

Skogspromenad!

Publicerad 2010-08-02 18:20:20 i Allmänt,

De senaste dagarna har varit fina dagar, jag har varit med och firat pride, jag har lekt massa med familjen  och jag har helt enkelt mått bra!

Idag hade vi fina underbara Mirja på besök..det blev inte riiiktigt som vi hade planerat!! Men vi fick ju iaf umgås... nytt försök på onsdag?? Du JAG STAN? i think we both need it..

Nu TÄNKTE jag kräkas upp glassen och marängerna som jag proppat i mig. (pga det dåliga vädet sket sig hela min bantningsplan SÅKLART).

Alina fösöker tvinga på sig en kram av Rafael..funkar inte så tyvärr..

Kommentarer

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-08-02 21:00:30

hahah, hr du tänkt på att det ser ut som om Alina visslar på korten där hon sover?? :P han är kul din grabb! ;)

Onsdag låter som en date! Nån gång ska vi väl lyckas?! Fast det var very nice idag oxå!



Puss på dig och suss till mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela