Milki´s!

Slöddret

Publicerad 2010-08-26 22:30:15 i Allmänt,

Med tjejerna. <3
Pratade pratade pratade.
Kändes lite som en härlig scen ur sex and the city. Fast sex and the city in Slöddret utan sex pratet.
Härligt. Såna saker borde vara ETT MÅSTE minst en gång i månaden, skulle väl vara lyx om man kunde göra det varje dag MEN i verkliga livet har man kanske varken tid eller råd att träffas varenda dag och käka gott som de gör...

Annars så har jag som vanligt dåligt samvete över att inte ha ork. Jag e så jäkla trött hela äckliga tiden men bara att rycka upp sig och må bra! 
Men jag ser framemot imorgon för då ska bara jag och min lilla tjej åka på "äventyr" genom att hämta vår Julian från bromma flygplats .haha. Han bor ju i Norrland, så det ska bli mysigt. Han kommer till oss och hänger i några timmar för att sedan genast åka vidare med mina föräldrar till Grekland! SÅ härligt de kommer ha det! Önskar jag kunde åka med... <3





Min dotter har slängt sina gamla skor åt helvete och vägrar ta av sig de nya...
De e min tjej det!! :-D

God natt!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-08-26 23:02:05

Haha, eller hur blir man stolt? Fast det är rätt skönt att han r svenne också, han är verkligen lugn och sansad och får inte utbrott i onödan liksom ;)



Go Alina! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela