Milki´s!

Svinigt!

Publicerad 2010-08-25 23:14:04 i Allmänt,

Här har jag dukat upp CHIPS , SAFT, GODIS OCH FRÖN  till min hårtarbetande man, jag har till och med gjort en vattenpipa till han. Vad händer?! JO han äter 3 frön 5 chips och tar inte ens en liten sip av saften, (vattenpipan slank dock ner väldigt fort).
Slutsatsen blir den:  Mannen somnar i soffan och det slutar med att kvinnan som fixat allt även käkar upp allt! DVS Allt!! inte en smula glömd!




Nu ska jag kräkas sen sova.

God natt!





Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-08-26 14:08:20

Haha, nu ska jag kräkas sen sova :D

Postat av: syxapes

Publicerad 2010-08-28 06:49:23

"nu ska jag kräkas sen sova" ursäkta mig men jag tycker att det är ett onödigt uttryck,.

enligt vad jag sett på dina bilder är du sjukt smal. fundera på att ta dig till läkarn och kolla upp så att du inte har ätstörningar. du ska ju trots allt vara en förebild för din dotter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela