Milki´s!

Åh du härliga dubbel jul!

Publicerad 2010-12-25 23:08:33 i Allmänt,

För några dagar sedan gick det rykten om att tomten blivit fattig i år efter ett rån. Men fan de ryktena var som de flesta andra  väldigt Osanna, Tomten var både rik på stuff och kärlek! Vi har fått så himla mycket fint av familjerna  och vi har ätit som gudar <3 Evigt tacksamma för allt.
Alina har blivit bortskämd på alla tänkbara sätt  som räcker för ett bra tag framåt.

Nu bild bomb sen ska jag mysa med stora kärleken.

Jul 1.




Elvis?

Mammas gooda goooda mat.

Lika som bär?


Jul & dag nr 2. Ny jul ny kultur.

Alina tolkar.

Ja jaa samma outfit två dagar i rad so what?  Ingen dusch hade jag tagit emellan heller  uäää ÄCKEL, dock så bytte jag strumpbyxor:)!

Fortf Alina som tolkar..


Sen får Alina träffa tomten för första ggn. Lite rädd men ändå nyfiken..





God fortsättning <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela