Milki´s!

Änglalik när hon sover

Publicerad 2010-12-28 22:34:30 i Allmänt,


Men ett litet monster när hon e vaken.. HERREGUD vilket utbrott denna lilla människa fick idag! Över en timme höll hon denna lilla grej på att skrika och gråta och skrika AJ AJ AJ bland stockholmsfolket som att jag försökte mörda henne. Turen till storstan blev alltså väldigt kortvarig, det blev typ en tur dit och tillbaka TYP!

Tur att dem här slags utbrotten händer ungefär var 6:e månad, för oftare skulle jag tyvärr inte palla.
Just idag är jag också typ trött, nere och sliten så det var extra hårt att handskas med hennes utbrott.

Men jag tänkte avsluta denna dag med att trycka i mig lite gaviscon och godis.

God natt.

Ps. tänker på dig <3

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-12-28 23:29:05

Melina hade liknande utbrott på stan idag! Det har hon för övrigt typ varje gång man är ute med henne, så himla tråkigt tycker jag:/ Hemma funkar super eller om man är ute o leker eller går promenad men att åka buss/tåg/gå på stan/Ica med henne är en mardröm....men men!

(pst du har fortfarande inte skvallrat vad det är för litet pyre du väntar på)

Imorn blir en bättre dag ska du se!

Kram

Postat av: Mamazota

Publicerad 2010-12-28 23:53:39

Åh vad gullig du är!

Tänker på dig med ;)

Postat av: Viola

Publicerad 2010-12-29 14:10:35

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela