Milki´s!

Folk som känner mig vet att jag ogillar vä...

Publicerad 2010-12-22 00:33:29 i Allmänt,

Folk som känner mig vet att jag ogillar väldigt mkt, kanske till och med att folk jag inte känner vet om detta ;-). Men ni ska veta att jag gillar mycket och älskar desto mer :-) anyways till saken, jag verkligen OGILLAR att ta mediciner och att tvingas ge det till alle är tusen ggr värre.men hon har halsfluss så plötsligt så måste jag tvinga i henne antibiotika i tio dagar, och så måste jag ge henne alvedon för att hon ska slippa ha ont..Mitt hjärta gråter varje gång jag tvingar i henne mediciner, men va fan, jag gör ju det för att få henne frisk...Sjukt jobbigt är de iaf.

Kommentarer

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-12-22 14:24:19

Men darling. Ibland är det värt att ta lite medicin för att det inte ska bli värre... visste hon vad det var skulle hon tacka dig! ;) You rock, biatch!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela