Milki´s!

Halkbanan.

Publicerad 2010-12-02 22:42:13 i Allmänt,

Alltså inte en hal BANAN utan halkBANAN är gjord!
Det var skit kul att få snurra runt o grejja, men tyvärr så var det pisstråkig döötid när alla andra körde.. Men men, viktigast av allt var att man fixade det GALANT!

Så Annars så har vi hängt hemma hos jessica halva dagen, mysigt, fikade några ggr ock käkade en.


Tokan tokade.

Nää ny dag imorgon. Då blir det ny jacka till lillan och förkläde till mig.

Spännande? inte mycket.

Heypa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela