Milki´s!

Igår & idag, födelsedag.

Publicerad 2010-12-30 12:24:49 i Allmänt,


Julian, min fina brorson fyllde 10 år igår! 10 år! Helt ofattbart! Jag var 16 när han födde och han noll år ;-)Fattar ni? Vet ni hur fort 10 år har gått? Alldeles för fort.. Fattar ni hur fort 10 år kommer att gå.. snart e han 20 och jag 30 liksom :P!.. Anyways love him and miss him.. men idag ska vi få träffa honom igen :-).

Pappa då, Pappa, när jag var typ 5 skulle jag gifta mig med min pappa.låter det som incest för några så e ni sjuka i huvet , det var inte på det sättet, pappa min pappa har alltid varit den jag sett upp till! Den jag kunnat prata med om allt, den jag alltid och som jag fortfarande alltid frågar om tips & råd. Pappa har alltid varit den som funnits där. Pappa hade kunnat vara en helt annan pappa idag, pappa hade till och med kanske inte ens funnits idag med tanke på allt min starka pappa varit med om.  Men på något sätt har han haft sån jävla tur och valt så himla rätt väg att jag verkligen bara kan känna stolthet över att ha honom som pappa och sätta honom på en hög piedestal. Pappor som du finns det inte många av, inte alls, vet att många håller med om det också!
Grattis iaf på din 55 års dag Vi älskar dig (och dina rynkor) för alltid!


Vi ses ikväll mina två fina kalas män!


Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-30 14:42:52

Han ser minst tio år yngre ut än 55:-)

Postat av: Mamazota

Publicerad 2010-12-31 01:41:56

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela