Milki´s!

Mys middag.

Publicerad 2010-12-27 22:04:09 i Allmänt,


Jag har varit sugen på vin /öl sen jag fick reda på att jag inte får dricka alkoholhaltiga drycker. Så Ala kom på den prefekta lösningen på vårat alkoholsug, VOILÀ! ALKOHOLFRITT, fick alltså dricka både viiin och ÖL ikväll!
Iinte riktigt som den riktiga varan men faktiskt otroligt Ok!
Vi blev till och med berusade på allt. Herregud..LUCIATÅG! hahahaha ok internt.



Efter att vi bokstavligt talat tryckt i oss den goda tacosen som Agneta gjort så föll vi i total matkoma.

och skratt tårar...

Alle kom också förbi en sväng och agerade vimmelfotograf.


Tack Kära Agneta för en mysig kväll!

Och tack kära fina Mia för dem fsötaste & skönaste tofflorna! <3



Nu ska jag fortsätta känna mig uppstoppad.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela