Milki´s!

Skhlm

Publicerad 2010-12-13 21:38:38 i Allmänt,

Idag hängde vi med brorsan i skärholmen, letade så här i sista minuten efter Lucia kläder till lillaBalle.
Det fick bli lucia klänning (tack Ricco), rött sidenband kring midjan och sån glitter grejs till håret, jaa ni vet det traditionella.... dock så kommer min lilla Lucia vara den finaste i hela hela världen. 
Annars så händer inte så mkt, förutom att jag fått aptit igen, alltså aptit för att fixa till mig, orkar inte gå runt o se ut som en sliten hängig 10 barnsmorsa längre.. så nu har jag tagit tag i mig sj. Skönt!  


Nu till att trycka i mig apelsiner och sånt.

God natt.

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-12-14 01:13:06

Tack babe, so are you! Men alltså, jag känner mig mest fet, asså inte fint preggers utan fet, svullen, tjock liksom :(

Nu jäklar börjar din kagge träda fram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela