Milki´s!

Typiskt!

Publicerad 2010-12-20 22:58:28 i Allmänt,

Att alla dessa sjukdomar kommer på en och samma gång..
Förra veckan var min little frog magsjuk, idag e det tydligen pappas tur att kräkas och *****
och så är det lillans tur att ha en förskräcklig hosta och ont i halsen! <3 mina båda hjärtan är alltså sjuka...  What to do??!!
Hoppas de e friska till jul och att jag också håller mig frisk till dess.. e sjukt sugen på att få fira en mysig mysig jul med familjerna. <3

Nu ska jag försöka få den lilla i säng, den stora har hängt i sängen sen i eftermiddags...puuf!

Hjälp mig snälla att få bort dem vidriga bakterierna´... tack!


Puss god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela