Milki´s!

En fin fin fredagskväll.

Publicerad 2010-12-11 10:21:22 i Allmänt,

Åt god middag med finaste familjen igår.
Fick fina presenter och massa skratt.
Bästa är när mamma och pappa retar varandra för vissa svåruttalade (enligt de själva) svenska ord.. <3
Därav min kärlek för självironi folks! ;-)


Jag fick blombud!!! (gracias mamacita linda) och världens snyggaste kaffemaskin!!


Alina gick på övertid..
Nu ska ni få Alinas egna tolkning av kvällen.

<3


Så bildbomb av Alina Milki.
Tycker hennes framtid ser lysande ut som fotograf.
Nu ska det städas sen ska pappas present iväg och utnyttjas...Jag får handla vad jag vill, utan att se på prislapparna. :-)

Så ha en fin dag.
´
xoxo

Finaste presenten var ändå.. denna.









Gracias mi niña linda Y Ricco för världens bästa present.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-12-11 12:48:15

Vilken härlig video! Sötaste Alina:)

Postat av: Gniztra

Publicerad 2010-12-11 21:49:22

Massa snygga smycken,playboy,hello kitty,kläder,hund och katt saker och billigt smink m.m

Allt en tjej vill ha..

Handlar du för över 200kr får du med en julklapp..

Gniztra.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela