Milki´s!

Alla stjärtarns dag. ;-)

Publicerad 2010-02-14 09:33:35 i Allmänt,

Happy V-day!
Förra året var vi i Chile och "firade" den "speciella" dagen..Då fick jag en lågpris Nalle av Jimmy som kan säga IILOOOvE YOU! Hahaha den var jätte sötful :)

I Chile är det ett så hysteriskt firande när det gäller alla hjärtans dag, verkar vara speciellt för många här också.. men men.. man får ta tillvara denna dag och vara extra snäll och goo mot sina nära och kära. ( och ta det som en påminnelse att fortsätta vara goo och kärleksfull  resten av året också)

mom and dad i love and miss you.

jimmy my love i love you

Syskon I Love you..and miss you....

Friends i love you..


Men Alina du är det största hjärtat i mitt liv och utan tvekan den jag älskar mest!


Ha en bra dag nu alla turturduvor...


puss och massa extra kärlek!











Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-02-14 09:44:05

we love you too.......

Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Publicerad 2010-02-14 11:00:08

tack för din fina kommentar;)

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-14 12:51:44

Åh sötungen vad liten hon var! Ha en bra alla hjärtans! Kram

Postat av: Angiie

Publicerad 2010-02-14 12:53:25

just nu kostar biljetterna runt 500 spänn, sen kostar det kanske 400 för tältplats, hotellet och så vet jag inte hur mkt det kostar men det går att ringa till "kanslit" och fråga om boende och sånt, kolla www.urkult.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela