Milki´s!

att göra och att göra.

Publicerad 2010-02-05 13:05:40 i Allmänt,

planer, man har alltid planer.
Ikväll ska vi fira bora som fyller 25.. kan man knappt tro att han gör men det är heeelt sant ;-P
vi ska käka på nå restaurang på söder, och för första ggn på länge så ska vi åka kollektivt så Jimmy kan dricka någonting utan att behöva begränsa sig.

Hade jag haft kk så hade ju jag kört sklart. ska jobba imorn..:(

Lillan och jag har spenderat hela fm ute..det var så skönt. Jag gillar snön när det är sånt här u nderbart soligt väder, men annars så hatar jag det Vi har iaf varit ute o lekt lite, fikat själva i tumba centrum, mor & dotter, kunde inte bli mysigare... sen gick vi runt i några affärer hittade tre grejer, men jag ska lämna tillbaka 2 av de. allt satt skit på mig. Å nej jag brukar inte testa sakerna innan jag köper,  ´brukar inte gå så bra när man har en liten att hålla reda på. Så det får bli att gå med svansen mellan benen och lämna tillbaka allt. Hatar att göra sånt.

Snart ska vi iväg och träffa Louise och Esmeralda.. kanske kan flickorna leka ute i snön tillsammans medan vi morsor dricker kaffe och snackar skiiit. Jaa låter som en toppen idé.
Men först ska jag laga lunch till lillan.


Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela