Milki´s!

Bara några minuter kvar...

Publicerad 2010-02-19 21:26:55 i Allmänt,

Sen är de här.. 5 veckor har gått fooort, men ändå INTE!
Att inte ha haft mamma o pappa här när lillan varit sjuk har varit sååå jobbigt.
De brukar liksom vara ett psykiskt stöd då, de brukar komma förbi hemma och hålla oss alla i handen eller bara ringa och prata med oss, men nu var de inte här..det gick ju !Men det var kämpigt! Nu är de snart här iaf.
Galna Chilenare/syrianer som vi är så ska vi äta MIDDAG när de kommer. Vi har stoppat in RiccOUS lamm i ugnen och dukat bordet, köpt lite gott vin och gjort en fräsch sallad så det är bara "gästerna" som fattas.

Bilder av kalaset kommer sen.
Bilder från melodifestivalen kommmer också kan jag lova! :-D
Å sen ska ni få se bilder på Viktoria och Robert som också är nyhemkomna från Thailand, de hade med sig en as söt present till lillan! Den får ni också se sen..;-).

Nu ska jag eeeeeh göra nåt annat.

Puss o kram



 

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-19 21:36:54

Tack för tipset, får röra mig dit :D



Jag förstår att du saknar mamma och pappa, jag skulle dö utan mamma i 5 veckor!



Ha så kul ikväll, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela