Milki´s!

Besök.:)

Publicerad 2010-02-10 18:32:50 i Allmänt,

Vi har j to the jessie här hemma...
hon e så bra med Alina, de har låtsaskroppsmålat varandra, alina har pruttat Jessie rakt i ansiktet, sen så har de badat och haft de allmänt mysigt! tack hjärtat du kommer bli en perfect mom!

OOh Juste Mamma o Pappa ringde förut.. de sa att de saknade oss så mkt, jag började gråta såklart! Hahah joo jag e känslomässigt störd och INTE ett offer, bara störd alltså.. haha

Bilder kommer om nån timma eller två lillan ska få bada sen sussa, för imorgon blir det tidig hemgång till Katja med barn, var längesen nu...


Puss o kärlek.

Go strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela