Milki´s!

chappert tämpat...

Publicerad 2010-02-07 09:56:30 i Allmänt,

Oj Oj, hade aldrig tidigare käkat på Helens krog... men gud vilka portioner man fick. Jag käkade knappt upp hälften av min mat. Bora fick i sig 900gram kött OCH en banana split..eller nåt. sjukt var det iaf, han kan inte ha njutit mycket av maten...:-s
Under middagen disskuterades det hej vilt, det var heta samtalsämnen om både det ena och det andra. Oftast så höll vi tjejer ihop, såklart! ;-) och som vanligt så hade ju vi rätt ;-P De mesta handlade om relationer och förhållanden, om sanning om tystnad o sånt skit...väldigt intressant skit faktiskt.

Nu e jag på jobbet och är tröttare än vanligt,,,
men som uskan sa till mig! chappert tämpat Moryn Chappert Tämpat! ;-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela