Milki´s!

Den nya Jaggan..&rude boy

Publicerad 2010-02-24 10:59:25 i Allmänt,

Eftersom min bror/pappa äger en Jaguar så  är vi eller ja DEM egentligen bjudna till realeasen av den splitter nya jagga modellen. Jag kan inte mkt om bilar men de är en kul grej att gå på.. Får se om jag får ta bilder, själv så hoppas jag på att få dricka ett glas champagne,, haha de fick det tydligen förra året, kanske lite konstigt tänkt med tanke på att alla KÖR dit i sina jaguarer.. men men...Sen ska bara jag och min bror ha en syskonens dag på stan (eller var det nu blir), kommer bli mysigt iaf. Inte ofta man umgås bara vi liksom..  right BRO!?



Lilla sjuka lillan ska ha lite kvalitets tid med mormor under tiden... :-D Vi har kommit fram till att lilla sjukan har feber pga sina på väg upp tänder. Fattar inte hon blir alltid så himla hårt drabbad när tänderna bestämmer sig för att blomma upp...

måste dra mig.

juste en liten thang..
 den sjukt framgångrika, talangfulla rihanna har ju ta mig damn gjort de igen....











great!


puss

Moryn

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-24 11:16:00

På MQ :) Alltså jag menade att jag ville att ni skulle skaffa bebis snart!

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-24 12:18:09

Vad härligt! Ja, det lär ju bli ännu jobbigare om man har en gravid väninna också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela