Milki´s!

Den nya Jaguaren..

Publicerad 2010-02-25 22:15:59 i Allmänt,

Var enligt mig inte så där jätte grym, den var som ett litet flyplan fast utan vingar liksom...;-)
(nej jag får inte följa med nästa år... hahaha)


Om man säger att pappas bil är strlk large så var denna bil i strlk XL och grymt utrustad...
men värsting högtalarna och mer lyxifierad... Man behöver bara punga upp 843 000 för den enklaste modellen och för den största motorn 1 500000... lätt som en plätt,  det är ju nåt man går runt med i bakfickan varje dag. :-S



Som ni kanske märkt så brukar Jimmy vara den bästa på att få mina materialistiska drömmar uppfyllda, mina uggs, min blackberry, mitt hus och alla mina övriga skor... Så nu vet han vad min nästa önskan är...
Jag önskar mig denna vackra skönhet...
Jaguar XKR just denna kostade BARA 1 100000 miljon kr. 
Fetaste bilen, fetare än porshe och ferrari enligt min åsikt. Jag blev kär. :)) 

 

Aja... kan vara skönt att få drömma sig bort bland lyx och läckra bilar ibland..
Nu ska jag återgå till verkligheten...
till mitt godis, mitt operations sår och mina hm kläder.

Puss o kram


Ps,. madde, vi hade en jätte fin dag tillsammans, går inte att ha tråkigt med min bror... :) (fan vad jag ljuger ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela