Milki´s!

det går inte..

Publicerad 2010-02-04 00:04:23 i Allmänt,

det går ta mig fan inte att sova i "god tid"...
Jag la mig vid halv elva och tänkte.. aaa skönt att inte gå o sova så jävla  sent som vanligt...
Men nej...jag ligger här med min mini lap top i mina knän och surfar runt,,, jag kollar på precis allt, och alla....
Tur att batteriet lägger ner snart för då e jag illa tvungen att också ge upp.
Fan det är egentligen vid såna här tillfällen som jag bör ligga och läsa teoriboken, men men, ni vet när man fastnat för nåt, så är allt annat oviktigt...
well nu ger den upp snart...

sov gott alla.
kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela