Milki´s!

En dag i Järna.

Publicerad 2010-02-18 16:39:44 i Allmänt,

Då fikar man med Norea och flickorna... Vi fick göra vårt eget fika här som man gör i Järna ni vet.. Vi...eller jaaah NOREA asså gjorde cocosbollar utan cocos. Asgoda + kaffe och grapetonic såklart! ;-)
Jag åkte mest till Järna för att städa upp efter min BrothA  och för att rensa mammas onödiga prylhögar som bara blir större och större med åren, men mina planer har inte riktigt gått som väntat.. men men.. fortsätter strax igen.. det "värsta" är fixat iaf :-).

Nu ska vi till ICA.

tjoop.

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-18 18:05:20

Va kul att du tycker det :D

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-02-18 18:21:17

vad duktiga ni är!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela