Milki´s!

En glimt av vårt hus...

Publicerad 2010-02-17 22:04:50 i Allmänt,

Nu håller de på för fullt.. känns lite mer verkligt nu.

Efter jobbet svängde vi förbi huset för att se hur långt de kommit, när vi väl e där, såmöts vi av vårt lilla fina hus...det går så fort!, det står redan uppe och lyser..helt  otroligt häftigt, i lördags var det liksom bara en stor betongplatta där...nå väl, där kläderna hänger är vårt vardagsrum, :-) Lilla fönstret längst  bort e lilla toan.
Vårt lilla hus är alltså snart färdigt....
wiiee snart kan vi starta vårt lilla liv i vårt lilla hus med vårt lilla hjärta,...


Maj lav

Natti natt

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-17 22:10:22

Moryn! Gör ett gravtest! Jag drömde om dig inatt och att du väntade smått, och jag har typ alltid rätt i mina drömmar ;)

Postat av: moryn

Publicerad 2010-02-17 22:16:00

Mäh Carla.. jag har inte tid att vara gravid nu...

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-17 22:19:55

Jag hade det 3 gånger under graviditeten, testa testa testa :)

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-17 22:26:26

Jag har också spiral så vi behöver nog inte testa oss =) Men OM du är det ändå så vet du vart du hörde det först ;)

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-17 22:31:33

Tur att nån tycker att jag är det då!

Exactly my point, ja vet ändå! :D

Postat av: Jessie

Publicerad 2010-02-18 11:11:11

Gumman gud vad glad jag blir det pirrar i hela kroppen verkligen av lycka :) måste hänga med er o se det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela