Milki´s!

en "kul" grej.

Publicerad 2010-02-08 18:26:19 i Allmänt,


Googla ditt förnamn, efternamn, var du bor osv på google bilder, ta sen den första bilden på allting och lägg ut... haha..

Mitt namn: Moryn

= en Kyrka i f POLEN! hahaha

Efternamn: Alamos

A place in meeeejiiico... ;-)

Bor i Tumba.

hhahahahahaha

Vän: Ekaterina


hehe Katja beach 2010...;-)

Partner:  Jimmy


eeeeh??! hahahaha

Djur: Katt



söötis..

Mat: Spagetti & köttfärssås.

Har varit min favorit rätt sen jag var 1 månad..


Barn: Alina

hhahaha ok.. jag får låsa in henne när hon blir stor helt enkelt,,, ;-P

Färg: Svart


Längtar till...Flytten:



Tycker om att : GYMMA

ÄH FY FAN vad ÄCKLIGT! Nu lägger jag ner...



















Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-02-08 19:10:52

Ha ha men gud vad äckligt, är den där människan for real?

Postat av: katuha och charlize

Publicerad 2010-02-08 21:08:15

Jimmys bild var kul, och gymma-bild, va fan gymmade han sin paket också??????

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-08 22:45:53

byt färg, svårt att se o man får ont i ögonen :)

Postat av: moryn

Publicerad 2010-02-09 08:08:54

Byt färg? P texten alltså? Ok.. ska se vad jag kan göra.. ;)



Han e grotesk.. så vidrig.

hahah paketet aaa hur fan tränar man det???.

Postat av: moryn

Publicerad 2010-02-09 08:34:21

jag vet hur han tränar den!

Han lägger ju bara en handduk på den.. oo UPP ooo UPP...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela