Milki´s!

en lista..

Publicerad 2010-02-09 09:01:05 i Allmänt,

lista

När gick du upp idag?
07:30  :D


Diamanter eller pärlor?
DIAMANTER! Dum fråga...

Senaste filmen du såg på bio
AVATAR! 

Favorit-TV- program?
ååh jobbig fråga, men det okända kanske och 2 and half men.

Vad åt du till frukost?
havrekuddar.

Vad är ditt andranamn?
andrea

Din favoritmat?
förutom spagetti o de så är jag ett fan av skaldjur..

Vilken mat gillar du inte?
det e inte mkt jag inte gillar faktiskt.. kommer inte på nåt.



Vilken bil kör du?
Åker kollektivt för miljöns skull ;-) Men vår bil är en mitsubishi outlander... inte så miljövänlig kanske...?


Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
EGOISTER som har  svårt att glädjas för andras lycka.


Vilka är dina favoritkläder?
'Helt klart alla mina jeans mina tajta långärmade tröjor (farfars tröjor), och Mina UGGS såklart!

Om du fick åka vart du ville på semester?
Brasilien....

Favoritklädmärke?
Ååh jag vet inte.. jag kan ta på mig vad som helst...



Favorittid på dagen?
beror på om jag jobbar dg eller kväll.

Var är du född?
I en taxi.

Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll ! Gott och blandat! Sjukt mycke ögongodis!

Är du en morronmänniska eller nattuggla?
morgon (illa tvungen). Men det  är ok faktiskt.

 Pedikyr eller manikyr?
BÅDA!!

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag är NY piercad ;-)

Vad ville du bli när du var liten?
Läkare, sjuksköterska.


Bästa barndomsminnet?
När båda mina brorsor höll fast mig och pruttade mig rakt i ansiktet..hahahaha

Varit i Afrika ?
aaa Egypten...


Favoritdag i veckan?
Söndag.

Favoritrestaurant?
 I sverige..tre indier

Favoritblommor?
Orkidéer.




 Vad lyssnar du till just nu?
Vakna med the voice....



Hur många tatueringar har du?
1 profesionellt gjord och en hemma gjord.. ;)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-02-09 11:58:42

Tack sa mkt for din kommentar! Och detsamma! Har varit as-frustrerad for det funkade inte forst med allt det tekniska men nu har jag antligen fatt till det!:)

ps. Hemmagjord tatuering? Ouch!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-09 11:59:14

Vad roligt att läsa faktiskt! =)

Ovanligt det med taxin! hehe

Hoppas ni har det gött!

kram

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-09 14:29:21

Hehe va gulligt! Alina är förresten jättesöt i lugg=) Melina håller på o bli flintis nästan, o fortfarande tandlös hehe=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela