Milki´s!

En sån här dag.

Publicerad 2010-02-25 15:34:26 i Allmänt,

OK.. i´ll tell you..
Efter en lååång jobbig natt så blev klockan äääntligen 8, då kunde jag boka en akut tid på Vårdcentralen till min flicka. Väl på vårdcentralen träffade vi ännu en duktig doktor som fick undersöka min tjej..

Början till lunginflammation, öroninflammation i höger öra och öron katarr i andra,,,, min flicka är alltså inte så frisk. Nu har vi fått en antibiotika kur i 10 dagar. Fattar ni... fattar ni hur jävla jobbigt det här är för henne... Men nu känns det lite lugnare i mamma hjärtat... nu har vi äntligen fått en diagnos och tillfriskningpreparat..
 
Så Nu kan jag andas ut lite och ta mig en kopp kaffe.....medan finaste sover.

Fina underbara Katja kom också förbi en stund här hemma med den där goda bakgrejen som jag heeeeeeeelt glömt bort namnet på. god var den iaf,, blev ännu godare när jag pimpade den med smör och hallonmarmelad också..jo mina vänner jag förtjääänar det idag!.. Iaf stackars henne fick hänga med mig på jordens segaste apotek, för att sen skynda hem till mig laga mat åt oss  slänga i sig maten och sen dra...:-(  Saknar dig my friend.

Men vi ses på lördag!!! puss

Annars så vill jag bara att den här lillan ska bli frisk och att Pappa Jimmy ska komma hem så vi kan pussas lite...
ja juste sen ska jag ju ta bort min lever fläck idag...wish me luck. (en med kandidat ska plocka bort den :S).

Puss o kärlek.

Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-02-25 16:27:46

jag tyckte att det var stressit, jag tyckte att det var väääääldigt trevligt!

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-02-25 18:32:52

glömde skriva att det var INTE stressigt

Postat av: Therese

Publicerad 2010-02-25 21:27:21

Usch, det låter jobbigt med så mycket konstigheter! Hoppas hon kryar på sig snabbt! Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-25 21:54:26

tack theres.. det hoppas jag verkligen också...

Postat av: karolin

Publicerad 2010-02-25 22:32:12

åh pobrecita...pussa lillen från mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela