Milki´s!

En schlager pingla mfl.

Publicerad 2010-02-22 16:14:19 i Allmänt,

Mina klädbekymmer höll inte i sig så länge...
Det kom en liten thai och räddade hela kvällen. I handen fick jag sju klänningar eller nåt liknande att välja på.
Det fick bli en svart med guld och silver paljetter den glittrade helt perfekt under den schlagiga schlager kvällen.. ;-)

När vi kom fram till GBG var det snökaos Men vi tog oss ut iaf, påminn mig att aldrig mer åka ner till GBG om det inte är sommar eller så.. nää men det var vackert.


utanför Gothia towers och fotar som bara turister kan..



Hotellrummet.
.

Jimmy med sina arbetskamrater.. alla lika alla olika....

Jimmys brorsa var uppe och sjöng en stund..

Vi efterfestade ¨på rödvin i chefens rum.

Sen hamnade vi i hotell baren..


NI får ursäkta bilderna och bildkvalitén, min riktiga kamera har jag fortfarande hos Louise, så det fick bli brorsans gamla.. men bilder fick ni iaf. sen har jag iof också några från mobilen att visa. men de får ni senare..

Helgen blev iaf perfekt... förutom de äckliga äääckliga tågförseningarna, men så är det sl och sj kanske inte hade räknat med astt det kunde bli kallt i Norden under feb månad...



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-22 17:27:57

Härliga bilder Gumman, snygg du är i klänningen :) hihi

Postat av: MIRRE

Publicerad 2010-02-22 22:11:36

ojojoj sexy :)) melodifestival och shit haha

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-22 22:42:10

Snygg klänning var det=)

Ni verkar haft roligt, det va bra! Och skönt att dina föräldrar är hemma igen! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela